#4


Detta blir ett sista rycket inlägg innan det är dags för redovisning och utställning. Det sista jag fixat i min gestaltning är en lapp med info som alla som vill ska kunna ta med sig under utställningen, kommer att skriva ut dessa på tisdag så att jag bara behöver tänka på hur jag ska ställa ut mina skulpturer på onsdagen. Fick bra förslag under sista gestaltningshandledningen om att göra ett fanzine men jag hade nog behövt mer tid på mig att göra det bra, kanske nästa gång! Känner att det får räcka med detta infoblad mitt i all rapportläsning, opponeringsskrivande, pollen och energilöshet. 

För att förtydliga mitt gestaltningsarbete så landade fokuset i rapporten på makten mellan individ och material  och om brist på materialkännedom endast är hämmande eller om det kan främja den kreativa förmågan. Min ursprungstanke var att det skulle handla mer om hur jag arbetar med normkritisk pedagogik därav de normbrytande kropparna men de har snarare fungerat som en livlina för egen räkning, alltså att det har varit som en ytterligare motivation till att skapa. 

Allt gott!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

#2

#5